BMW na firmę – czy warto postawić na tę markę?

BMW to niemiecka marka motoryzacyjna, która należy do monachijskiego koncernu Bayerische Motoren Werke. Jej początki sięgają 1916 roku, kiedy Gustav Otto i Karl Rapp założyli firmę. Początkowo zajmowali się produkcją silników do samolotów, sprzętu rolniczego i motocykli, a w 1928 roku rozpoczęli produkcję samochodów. Dziś znakiem rozpoznawczym BMW są sportowe samochody klasy premium, które kojarzą się z szybką jazdą, elegancją, niezawodnością oraz nowoczesnymi technologiami.

Sprawdź, dlaczego warto wyposażyć swoją firmę w auto osobowe BMW. Poznaj najpopularniejsze modele tej marki wśród polskich przedsiębiorców oraz ich najważniejsze cechy.

Służbowy samochód BMW – dlaczego to dobry wybór?

Samochody marki BMW to pojazdy z segmentu premium, które pomagają budować prestiżowy wizerunek firmy i podkreślać jej dobrą sytuację finansową. Autami tego niemieckiego producenta najczęściej jeżdżą prezesi firm oraz menadżerowie wyższego szczebla. Przedsiębiorca może udostępniać takie pojazdy swoim najważniejszym pracownikom, aby zdobyć ich lojalność i zwiększyć motywację do pracy.

Auta BMW są znane z niemieckiej precyzji oraz solidności. Znajdują się w nich wysokiej jakości podzespoły, a także silnik o dużej mocy, który zapewnia ponadprzeciętne właściwości jezdne. Samochody niemieckiego producenta z siedzibą w Monachium słyną również ze sportowego designu oraz innowacyjnych technologii w zakresie komfortu i bezpieczeństwa jazdy.

Najczęściej wybierane modele BMW przez polskich przedsiębiorców

BMW okazało się najpopularniejszą w 2022 roku marką samochodów segmentu premium wśród polskich firm – przed Mercedesem i Audi. Przedsiębiorcy najczęściej rejestrowali następujące modele:

●    BMW 3 – 3363 rejestracji,

●    BMW X5 – 3354 rejestracji,

●    BMW X3 – 3068 rejestracji.

BMW 3

Pojazd ten jest dostępny w sprzedaży od 1975 roku. Przedsiębiorcy mają do wyboru kilka wersji silnika – benzynowy, na olej napędowy oraz hybrydę plug-in. Producent wyposażył ten samochód w system wspomagania cofania, zakrzywiony w stronę kierowcy wyświetlacz czy mechanizm bezkluczykowego uruchomiania. Limuzyna BMW 3 ma silnik o mocy do 292 KM, który pozwala przyspieszać do 100 km/h w 5,8 s.

BMW X5

Elegancki SUV, którego produkcja rozpoczęła się w 1999 roku. Pojazd jest wyposażony m.in. w napęd na wszystkie koła, podgrzewane fotele, szklany dach panoramiczny oraz potężny silnik 6-cylindrowy o mocy do 381 KM. W aucie znajdują się liczne systemy wspomagające kierowcę, w tym asystent parkowania i jazdy z przyczepą.

BMW X3

Samochód typu SAV (Sports Activity Vehicle), który wyróżnia się sportowym, aerodynamicznym designem dzięki zderzakom w kształcie X z pionowymi wlotami powietrza. Ma luksusowe wnętrze i jest wyposażony m.in. w sportowe fotele, adaptacyjny układ kierownicy, automatyczną klimatyzację i liczne systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy, takie jak asystent cofania, monitoring skupienia, ogranicznik prędkości czy przeciwsłoneczne szyby.

Jak korzystnie sfinansować auto BMW na firmę?

Ze względu na wysoką cenę pojazdów tylko nieliczni przedsiębiorcy mogą sobie pozwolić na to, aby kupić za gotówkę nowy model BMW. Leasing jest więc dla wielu firm świetnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala korzystać z samochodu tej niemieckiej marki w zamian za niewysokie raty. Do zalet tego sposobu finansowania można zaliczyć m.in. łatwą dostępność, brak zamrażania kapitału, elastyczne warunki umowy oraz możliwość korzystnego wykupu. Przedsiębiorca może także co kilka lat wymieniać pojazd na nowy – w ramach kolejnych umów leasingu.

 

Artykuł sponsorowany

0 thoughts on “BMW na firmę – czy warto postawić na tę markę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *